اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس
دختری نباش که به مردی نیاز داره ...
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند ...





رابطه ما انسانها با پدر و مادر !!!
تو ۳ سالگی " مامان ، بابا عاشقتونم"
تو ۱۰ سالگی " ولم کنین "
تو ۱۶ سالگی" مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم"
تو ۱۸ سالگی" باید از این خونه بزنم بیرون"
تو ۲۵ سالگی " حق با شما بود"
تو ۳۰ سالگی "میخوام برم خونه پدر و مادرم "
تو ۵۰ سالگی " نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم"
تو ۷۰ هفتاد سالگی " من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن ...







جمله ای نوشته بود با این مضمون:
" من تورا دوس میدارم تو دیگری را ودیگری دیگری را. واینگونه است که ما تنهاییم... "
در جواب نوشتم : این ظاهر ماجراست ، اما واقعیت اینه که : " من خودم رو دوست دارم و تو هم خودت رو و دیگری هم خودش را و اینگونه است که همه تنهایند ... "
این خودخواهیـ ـه که تنهایی میاره و نه محبت ...
گاهی احساس ما ، احساس مالکیتـ ـه تا محبـ ـت
دوستش داریم چون می خوایم مال ما باشه و وقتی دیدیم امکانش نیست کار به تهدید و ... میرسه
آیا عاشق واقعی دختری رو که پدر و مادرش به هزار خون دل بزرگش کردن ، با ضربات متعدد چاقو به قتل میرسونه ؟! آخه به چه جرمی ؟! دلم برای اون پدر و مادر میسوزه
قسمت حوادث روزنامه داره پر میشه از این کارهای سیاه ...
واقعن ما داریم به کجا میریم ....
به کجا چنین شتابان ؟








روز را خورشید میسازد و روزگار را ما
ما را قلب زنده نگه میدارد و قلب را عشق
پس روزگار را عاشقانه بساز و عشق را عاقلانه






هرکس ز خدا می طلبد راحت جانی ،
من طالب آنم که تو بی غصه بمانی . .





دروغ میگفت دیگری رادوست میداشت بارها پرسیدم دوستم داری؟میگفت:آری مدتی خاموش ماندم کاسه ی صبرم لبریزشدگفتم:بگو تورا خواهم بخشید آیادل به دیگری بستی؟گفت:نه دوباره فریاد زدم بگو راستش را هرچه باشد تو راخواهم بخشید وازنگاهت هرچه سنگینی باشد خواهم گذشت.
عاقبت باهزارآرزوی فراوان پیش آمدوگفت:مراببخش دیگری رادوست دارم گفتم حالاتواین همه سال به من دروغ گفتی این بار من به تو دروغ گفتم تورانخواهم بخشید







دلهای پاک خطا نمی کنند فقط سادگی دارند وامروز سادگی پاکترین خطای دنیاست.........







امشب بغض تنهایی من دوباره می شکند ... چشمانم
بس که باریده دیگر حتی تحمل نور مهتاب را ندارد ...
آخ که چقدر تنهایم ... دل بیچاره ام بس که سنگ صبورم
بوده خرد شده و انگشتانم بس که برایت نوشته خسته
شده است ...............




امشب ؛
هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم …
امروز چه کرده ایم
که فردا لایق زنده ماندن باشیم …




تاحالا شده برای یکی بمیری که بعدش ازت بپرسه هنوز زنده ایی؟
تاحالا شده تنها غمت نبودش باشه ولی اون نبودتو بخواد؟
تاحالا شده جلوهمه خوردت کنه؟
تاحالا شده دستاشو بخوای ولی بعدببینی دست به دست یکی دیگه داده؟
تاحالا شده......؟
.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت